Helgen.

Nu är det måndag och den är snart slut. Jag hat bara jobbat idag, kom ganska nyligen hem från telefonen. Skit dag idag men sådanna dagar får man ha.. I fredags kom lönen, jippie det är det bästa med att jobba (a). I fredags var jag i kyrkan med Semhar det var rätt så mysigt. I lördags tränade jag tidigt och sedan shoppade jag med mamse. En trevlig dag. Känns så bra att jag har kommit igång med träningen nu! Lördag kväll var superduper kul! Ute med TP folket, blev några öl och min första shot teqhila (stavning). Inte det godaste. Vo var ute i majorna någonstans och det blev en mass dans. Riktigt roligt!! Blir la repris på torsdag tror jag ;) I söndags då gjorde jag inte så mycket, sov länge och åkte till Madde på kvällen. Förresten ska hon och jag på bio imorgon, ska se BRUNO :D

Jag vet att jag är dålig på att skriva men jobbar som sakt heltid på vardagar och ibland då även extra på kvällar. Blir en hel del jobb, datorn prioriteras inte som nr 1. Jag skriver när det har hänt en del, det blir inte så kul annars då dagarna ser nästan lika dana ut. Visst klart det händer lite skoj på jobbet här i Gårdsten men inget jag tänker på att skriva. Vädret suger så känns inte som sommar det känns däremot att lovet börjar närma sig sitt slut.. Bara en månad kavr nu. Oj vad tiden har gått fort och jag som bara har jobbat ;) Nej har ju faktiskt haft en hel del kul också! Nu blir det att dricka smoothie som min snälla mamma har gjort och sedan nana kudde.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0