Bio idag!

Hejsan svejsan!
Idag var en vanlig dag på jobbet, målade. Efter det åkte jag och tränade men efetr träningen åkte jag inte hem utan tatat..! Jag träffade Madde och vi gcik på bio. Först köpte vi godis dock, så träningen var la lite onödig ;) Haha. Vi såg iaf BRUNO och ja jag vet det ska vara tysk stavning. Jag måste säga att filmen var rolig blev en massa skratt men även en del iuuuw! Men ibland var det det lilla äckliga som var kul. Hade inte direkt några förväntningar så det är positivt att bedömningen blir rolig. Det är som sagt inen film som är åh jätte bra den måste ni bara se, uatn den är rolig se den om ni vill skratta men förvänta er inte så mycket. Imorgon blir det jobb jobb och ännu mera jobb.

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0