Ännu en helg som är slut.

Hejsan!

Förlåt för att jag är dålig på att uppdatera men jag jobbar en massa och ja.. Men nu tänker jag berätta om min helg för mina veckor ser lika dana ut. I fredags var det after work med två jobbarkompisar. Vi gick runt på lite olika ställen fast jag drog vid tolv. Skulle tränat dagen efter men ja det blev som det blev. Blev nog en öl för mycket för mig och på lördag morgon vaknade jag och mådde skit dåligt. Men det var värt det, hade kanon kul! På lördagen satt jag och solade hos Therese en timma, det var efter att jag lyckats få i mig en liter apelsin juice och mådde hyfsat bra iaf. Efter der skulle jag på hudvårdsgrej men det blev instället så jag träffade upp Pernilla istället. Vi gick runt på stan för jag skulle köpa en present till Sofia. Dock hittade jag inget men det ordnar jag på onsdag. Jag och pernilla satte och på ett mysigt ställe vid domkyrkan och åt pizza. Vi fick sitta innomhus för det var fullt på uteserveringen. Efter den goda pizzan blev det mera prat och sitta vid hamnen och njuta av solen. För att avsluta våran eftermiddag gick vi till Flygande Haga och tog varsin cider, det var knappt så att jag fick ner den. Hade avsmak från i fredags xD När jag och Pernilla hade sagt hejdå satte jag mig på bussen mot Kungälv, kvällen och natten skulle nämligen spenderas med Madde. Hon mötte upp mig på bussen och vi åkte till Ica Maxi och köpte godis. Senare på kvällen tog vi oss en promenad runt Bohus Fästning, det var riktigt mysigt. Vädret var kanon, inte för varmt och inte för kallt plus att vi såg solen gå ner. Satt på emn bänk och kollade ut över älven och på de söta små kossorna. Vi började undra om kossor kan simma, kan de det? Vi gjorde inget speciellt sedan utan blev mest tv tittande och sova. Idag gjorde vi fattiga riddare till frukost samtidigt som vi tittade på tv, var något program om hur kändisar skämmer vort sina mammor.. Vi åkte in till stan senare fölr jag skulle få välja min försenade födelsedagspresent men just den affären var stängd. Itället blev det att bara strosa runt, Madde köpte ett linne och något mer som jag inte kommer ihåg. Ja det var min helg det, den har vart kanon bra och nu väntar ännu en arbetsvecka innan nästa helg. Jag hoppas att ni har haft det lika trevligt som jag, nu ska jag njuta av kvällen med ett långt varmt bad och sedan titta på SATC.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0