Vi, finns det längre...?

Du behöver inte förstå du behöver inte fatta. Bara lyssna, Jag orkar inte tjafsa mer inte bråka eller gnälla. Vi håller uppe minen men vi båda vet att det är väldigt mycket fake. Det har varit så väldigt länge nu. Det känns ibland som om jag får ta all skulld, vet dock inte vad du tänker. Vi säger att vi ska träffas och ses, prata för det behövs. men det blir aldrig av. Utan vi fortsätter att låtsas som om ingenting. Vänner kommer och  går jag trodde bara inte du skulle vara en av dem, eller kasnke det är jag som går. Men då är det bara för att jag känner att jag kämpat och försökt men ingenting hände. Tillslut ger man upp. du är villig att försöka och göra det på riktigt så finns jag här, emn ska det bara görasm halbdant då kan vi lika gärna skita i det. Jag vet att det inte kommer bli som förr, men en riktig vänskap kan de la allt bli ändå? Du fanns där för mig och jag fanns där för dig. Spelade ingen roll vad vi gjorde men det var kul ochy vi skrattade. En enkel prommenad, det var vi. Faller du faller jag. Jag menade de orden med hela mitt hjärta, har meningen nu försvunnit? bara för att vi blivit äldre och tagit in nya vänner och upplevelser i våra liv, måste detta betyda slutet på våran vänskap? Helt uppriktigtsagt så saknar jag dig, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0