Torsdag.

Nu sitter jag i skoaln efter en trevlig gympa lektion xD Ska strax ha matte och sedan svenska.. Jag måste avboka min sjukgymnast idag -.- Men men, senare så ska jag möta mamsen och fixa ett nytt pass till mig :D Sedan så kanske jag kan få lite nya underkläder, guud det behöver jag så stor som jag blivit x) Jaja jag håller på att bli sjuk och så känns det som om jag gnäller hela tiden. Jag måste vara väldigt jobbig att lyssna på, men det är bara att säga till så är jag tyst. I helgen har jag inget planerat, kanske blir det att jag åker till min bror och bara umgås med honom eller så är jag hemma och hittar på något. På söndag blir det jobb. Vem vet jag kasnke jobbar på fredag också xD xD Men nu ska jag strax gå på lektion.

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0