Torsdag.

Just nu sitter jag i skoaln och väntar på attt min matte lektion ska börja. Igår var det bara vanlig skoldag sedan blev det hem till Therese och dricka kaffe. Hihi, det var mysigt. Jag längtar så till att vi ska åka ner till Frankfurt nu. jag vill ha lov!!!! Sedan blev det hem till Tim och tittade på Top Model, älskar det programmet, men jag missar finalen.. Idag slutar jag rätt så tidigt oxh ska hem åh plugga sedan blir det av till jobbet. Ska nog bara jobba liiite idag (a) Imorgon är det fredag, får se vad som händer sedan är det lördag och det blir nog trevligt ;) jag orkar inte skriva mer eller nej det har inte hänt något mer så hahah.

Puwsar / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0