Tankar..

Alltså att bara sitta och prata med en kompis över en kaffe är fan underbart. Alla tankar börjar snurra. Men nu tänker jag skriva det för då blir det sagt.

När jag kunde så klarade jag inte av det nu när det inte längre går ger jag mig en chans. Det blev så jävla fel. Det hade kasnke aldrig blivit något men då hade jag iaf vågat känna.Känslor är bara konstiga, när som helst kasn de spela dig ett spratt. Men trotts allt jag gått igenom så har jag mig själv. Utan jag fungerar inte mitt liv. Jag är helt beredd på att börja om. Satsa på något nytt. Mina närmsta vänner kommer jag alltid ha. Alltid älska och bry mig om oavsett vad! Glöm inte det.  Jag är så jävla stolt över mig själv att  jag har klarat mig själv. Titta jag står faktiskt på egna ben.Det trodde jag var omöjligt förut. Jag vet att jag har mina vänner och dem kommer jag ha.  Men nu är det dags att släppa allt gammalt sluta att bara trycka undan det. Ta tag i saker och ting, annars så för blir de ogjorda.Jag ska våga! Titta på mig hur nu vill, säg vad ni vill men säg det till mig. Undanflykter är bara fegt. Nu ska jag lära mig att känna, både glädje och sorg. Utan kännslor så blir man bara tom..

Isprinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0