Skriva av mig..

Nu är det lördag och idag har jag bara kommit hem vi typ halv elva och sedan städat mitt rum. Jag skulle bara lägga mig lite i sängen men jag somnade och sov i två timmar xD Duktigt. Ska inte göra någonting idag, fan vad skönt! Igår var jag med tjejerna först hemma hos Elinor sedan åkte jag, Sandra och Julia till Möldal och var med Thereze. Mysigt. Sedan skulle vi iväg därifrån så vi satte oss på bussen mot stan. sedan åkte jag..... inte hem ;) Underbart! Om en vecka åker jag och Therese till min syster, det ska bli kul. Känns konstigt att det snart är lov. Allt går så fort. Vet ni, för var dag som går inser jag att jag växer som person ( inte på bredden eller längden). Jag har mognat enormt bara i år. Jag ser fram emot det här året och ska bli kul att se vad som väntar på mig. Jag har börjat sakna kärleken lite och jag tror det är saknadem som gör mig lite konstig ibland. Men jag vågar inte alltid känna efter på riktigt. Jag har kännt mig som tjejen som dissar sina vänner totalt på senaste och det har inte varit meningen. Jag ska aldrig bli sådan, nej aldrig!

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0