Onsdag kväll.

God kväll alla. Hoppas ni har haft en mysig dag, det har jag. Igår var jag hos Lise-Lotte och firade Sofie. guud vad kul det var att se henes min när hon öppnade paketet med dildon i. Jag blörjade fundera på vad man själv kommer att få när jag fyller 18 xD. men iaf det var en mysig kväll. Sedan åkte jag till Tim och vi tittade på film typ hela natten. jag däckade i hans säng vid kanske 4-5 tiden på morgonen. Han somnade på madrassen senare. Sedan gick vi inte upp fören vid 2 idag, men ja det är  ju trots allt sista lov dagen idag så. Vi var la inte speciellt aktiva utan tittade på ännu mera film efter att vi ätit frukost. Fast jag åkte hem mitt i filmen xD. Väl hemma gjorde jag ingenting, kollade på Top Model 11 kl 8 men inget annat. har kollat runt lite på olika priser på gymkort, jag ska ju köpa ett innan januari är sllut iaf. Nu ska jag nog bara lyssna lite på musik och sedan läsa lite innan jag somnar. Blir ju att gå upp till skolan imorgon xD

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0