Nu.

Jaha ja, nu har skolan börjat igen. Har varit två väldigt slappa dagar. De kändes nästan onödiga. Igår fyllde Angelica 18, grattis till henne. Idag blire lite party för att fira henne. 18 betyder ju ändå att man är vuxen, hu vad skrämmande. igår fetre skolan åkte jag in till stna och träffade Ebba, vi kollade på balklänningar åt henne. Gud vad jag började längta till min egen student. Fanns ju massa fina klänningar! Sedan åt vi på Subway, mumma!!!! Efter att vi avslutat våran kväll åkte jag till Tims rep, satt utanför och lyssnade för jqag ville behålla hörseln ett tag till. Det var en mysig fredag. Idag då vaknade jag sent, det har blivit en vana nu >.< men iaf så åkte jag hem, pratade men Sandra hela vägen och tata vi båda kom till angered samtidigt. Så vi gav varandra en kram. Nu har jag ätit middag med mamma och väntar på att äppelpajen ska bli klar. Hon är allt snäll min lilla mamma, tycker om henne <3 Snart måste jag väl göra mig iordning också försöka hitta kläder, guud jag hatar det. Måste fan köpa en helt ny garderob för jag har INGET jag kan använda xD

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0