Lyssna.

Jag kom på att väldigt mycket har förändrats på väldigt kort tid.. För två årsedan så mådde jag piss jag hade endast en skör tråd som höll mig levande. För ett årsedan så var det bättre men förtfarande inte bra. Nu så är det faktiskt väldigt bra.

Men men, det är fredag idag jag hade bara basgruppsmöte. Skönt att få sova länge. Har ingen aning om vad som händer idag eller i helgen. Blir bara att slappa och plugga lite.. Tjejerna ska la festa tror jag eller bara dircka^^ kanske böir det att åka till sandra och Elinor ikväll eller så blir det till Therese.. Fast egentligen vill jag gå på bio för det finns typ 3 eller 4 filmer jag vill se!!!!!!!!! Igår fixade jag mitt pass och köpte nya skor :) gött!

Puwsar på er / H

Kommentarer
Postat av: Thereze

imorgon ska du även vara med mej :D IHHIHI vi ska gå på " i taket lyser stjärnorna" hoppas jag , inte imorgonm men någon dag :D<3

2009-01-17 @ 01:54:52
URL: http://Thessiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0