4 januari.

Idan var en seeeeg dag. Kom hem fyra inatt efter en mysig kväll hos Elinor igår. jag skulle ju gå upp vid elva idag för att träffa Towe kl 2, men jag typ snoozade läänge och sedan sköt vi upp mötet till 3 :) Jag fick soova. Efter frukosten blev det att prommenera ner till angered i kylan och ta vagnen. Lite motion tycker jag att jag behöver. När jag träffat Towe gick vi till café kosmos och fikade, jag drack varm choklan. Mumma! Sedan blidde det massa prat, är så skönt att prata med henne och efter som vi inte ses så ofta har vi alltid en massa att prata om. Vi prommenerade lite i nordstan och hon fick köpt en mascara och jag en ny Betty Boop kalender! Jippie, fast den nya är dock inte rosa som den förra var xD Men jag behöver en kalender annars så fungerar inte jag, kommer ju inte veta vart jag ska ta vägen. Jag har vant mig efter att ha använt en i ett och ett halvt år. Ja nu ska jag nog bara ta det lugn, kasne fortsätta städa mitt rum. Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg.

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0