3 januari.

Vaknade halv tio idag efter att ha snoozat i 40 minuter xD Åt knappt någon frukost sedan var det bara på med kläderna och gå ner till angered med mamsen. Där fick jag fixat mina glasögon jag pajade igår (a) Efter det tog vi bussen till klädkällaren och strosade runt där, jag fick en billig parfym som faktiskt luktar gott! Nu har vi varit hemma ett tag och ätit sen lunch. Ska strax lägga mig i ett bad och ta det lugnt sedan bär det av till Elinor ikväll. Imorgon ska jag träffa Towe och så måste jag köpa mig en ny kalender. Hoppas att det finns en med Betty Boop som jag hade för ut x)
Jag tycker bara hon är lite cool ;)

Puwsar / H

Kommentarer
Postat av: Shermin

Jag läser också din blogg varje dag :D Blir alltid lika glad när du uppdaterat ^^



Ååh tack, bra och bra jag är sjuk :( Men annars har de varit perfekt, hur har din start varit? Hoppas också på att den va bra :)



Puuuuss

2009-01-04 @ 09:52:29
URL: http://akalillamy.blogg.se/
Postat av: Shermin

Fick du? :D Fan vad bra :D Vad fick du för motivering? :D

2009-01-04 @ 13:07:26
URL: http://akalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0