2 Januari.

God dagens. Nu har jag ätit kyckling och ris med curry sås :D Mumma! Frukost är ju viktigt ;) Idag blir det en lugn dag har jag bestämmt, orkar inte hålla igång hela tiden. Ska ner till Therese snart och hämta mina grejer sedan om jag inte missar henne ska jag träffa Sessan inne i stan :D Det var ju då som sagt evighetersedan vi sågs!!! :O :O :( Resten utav helgen ser blank ut, ska träffa Towe på söndag, mys. Sedan ska jag få in en tripp till Borås också, kanske åker jag imorgon, kanse på söndag.. Men har lovat brosan att hälsa på.  Vill se hanse espressomaskin och nya dator!  Jag borde egentligen fixa mig nu men äsch =)


Magen känns konstig, den knorrar och kurrar xD

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0