Våren är påväg.

Vet ni vad som känns så himla bra, jo när livet går i den riktningen man själv vill. Igår fick jag veta att jag ska få antagningspröva till att göra lumpen. jag vill verkligen. Så nu är det från och med måndag träöning som gäller så att jag klarar av provet. Det är bara jag som kan hjälpa mig själv att nå mitt mål. Det är upp till mig och det känns jätte bra. Jag tittar ut genom fönstret och ser enj klarblå himmel, Nu känner jag att våren är på väg, dags att slänga in alla vinter kläder i garderoben och fram med vårkänslorna och allt annat skoj. Just nu känns livet jätte underbart. jag har massa fantastiska vänner som jag älskar och beundrar. En familj som står mig riktigt nära och som jag älskar oerhört mycket. Visst kan det alltid bli bättre men just nu är jag nöjd. Det är som min läkare sa när jag pratade med henne i måndags. Sara, om du läser det du skrev för några årsedan och tittar på dina senaste textrer så kommer du också se hur du har utvecklats. DEn Sara som sitter framför mig idag är inte samma person som satt här för två årsedan. Ditt liv kretsar fortaf´rande lite kring maten men det får du fortsätta jobba på, men idag vet du vad som är bra för dig och dåligt för dig. Du kan se allt i fler än ett perspektiv. Jag känner mig jätte lycklig, har ett leénde på mina läppar som verkligen är äkta! Åh våren är på väg, en utav de bästa årstiderna. Det börjar bli varmt och man kan ta av sig ett plagg i taget tills man står kvar i shorts och t-shirt. Det bästa av allt med våren är att man vet att man har hela sommaren framför sig.

Nu får ni alla ta och ha en underbar solig lördag.

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0