Update..

Igår träffade jag Lasse som jag inte sett på år och dar. Det var underbart :) Vi fikade och pratade. Idag var det skolan, hade bara hantverk sedan var det tyska och gå runt på stan med Sofia. Myspys dag. Har pluggat lite och imorgon blir det att plugga ännu mer, har ju prov på onsdag. Nu väntar jag på att syster ska ringa, saknar henne men åker ju ner på lördag. Jippie :D Händer inte så mycket i mitt liv som jag vill skriva om just nu.. Jo jag håller på att skriva min bok, har inledningen klar och början på första kapitlett! Känner mig duktig, den är la klar om några år (a) Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sedan nana kudde. Lovar att höra av mig lite i veckan innan jag åker, men sedan blire paus i en vecka. När jag kommer hem så blir det en låååång update om vad jag och Therese gjorde nere i Frankfurt :D <3

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0