Sista skoldagen

Nu sitter jag i skolans datasal med Sandra, strax börjar mattelektionen. Min mobil plingar till med jämna mellan rum.. hm. Jaja sådant jag får leva med. Idag är det bara skola sedan stan med Sandra. Tror att jag ska vidare till Tim senare, måste lämna hans tröja som jag dumt nog glömde hemma i söndags. Smarta jag.Så skönt att vara ledig imorgon, bara ta det lugnt packa och så. Umgås lite med mamsen också :) Skrev just ut mina biljetter och resan och lovet har känts så lång borta men nu är det varkligen snart. Jga behöver verkligen lovet, bara komma bort. Och så ska det vara kul att få vara Moster Sara ett tag :) Saknar mina små syskonbarn som börjar bli stora.. hallå någon syster, bror skaffa bebis? :D Jag vill ha en liten att gulla med xD Igår var jag duktig, skrev ett CV och skickade in tre ansökningar om sommarjobb. Jippie. Kan ju hoppas på attt jag får något (a) Nu skariver jag inte mer, lektions dags.

Puwsar / H


Kommentarer
Postat av: Shermin

Nejnej haha vi har inte förlovat oss, men vi ska i framtiden förhoppningsvist :P

2009-02-05 @ 22:17:16
URL: http://akalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0