Längesedan sist.

Nu ska jag nog skriva lite, avr ju ett tag sedan. Förra lördagen ( 7/2 ) åkte jag och Therese till min syster i Frankfurt. Det var en skojig resa. Vi shoppade massa och passade barn. Två gånger var vi ute och tog några drinkar, mumma. Vi besökte den stora shoppinggatan Zeil och två köpcentrum, Nord west centrum och Hessen center. Roligast var att prova massa kläder inne på new Yorker, den finns inte i Sverige men de har sjukt snygga kläder. Blev en T-shirt därifrån för min del. Annars blev det ett linne från HM och massa massa MASSA smink från Dm. Åh älska att handla smink när det är billigt. Köpte nytt puder och underlagskrämer de kostade ca 3-4 euro st. Alltså inte mycket. Visst de kommer inte från värsta märketutan är tyska märken men de är kvalite kan jag lova!!! Najs bajs på det. Vi passade även barnen lite, blev att sitta med på Karins simmning och Oskars ballet. På fredagen ( 13/2 ) hade Malin och Franck tio årig bröllopsdag så de åkte bort över natten. Jag och Therese passade barnen så det blev en stor familje pizza och tv tittande med popcorn. Höhö, kan ju lova att vardagsrumsgolvet inte var rent efter att barnen ätit klart xD På lördagen blev jag väckt halv åtta.. Men jag satte på tv:n åt barnen och somnade om. Duktig moster jag är. Sedan gick vi till Djurparken. Den var inte så stor men var inte så stor men det var ett bra tidsfördriv. Lite kul var det och titta på djur också. Resan avslutades med att jag Therese och Mailn gick ut och tog några öl/drinkar. Guud så gott! Sedan var det sova, vakan på söndag morgon äta frukost och åka. Bussresa till flygplatsen, väntan på flygplatsen och flygresa. Aningen segt men allt gick bra och det var skönt att vara hemma. Borta bra men hemma bäst.

Puwsar / H

Kommentarer
Postat av: Emma skåååne

New yorker finns visst i sverige :P vi har en sån här nere i skåneland :)

2009-02-19 @ 00:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0