Fredag!

Igår var det en mysig dag satt hemma hos Sandra, vi åt potatisgratäng och tittade på tv :) Sedan blev det åka till Tim för att lämna hans tröja. Äntligen fick jag lämnat den! Idag är jag ledig, ska till sjukgymnasten snart och sedsn hem. Det är slask ute så tänker inte gå hem. Fan jag som ville.. senare måste jag packa för imorgon åker jag och Therese. Ska bli massa skoj, fan vad jag har längtat! Jag önskar och hoppas på att det är lite bättre väder nere i Frankfurt. Ska bli skönt att komma bort men klart jag kommer sakna alla älsklingar som är kvar i göteborg.
Aja nu ska jag inte tråka ut er mer, ha det fantastiskt nu, jag kan inte lova någon mer updatering innnan jag åker. men i värsta fall hörs vi efter lovet.

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0