Söndag, hemma.

Hejsan!

jag är förkyld och brunhårig igen.. Eller aah mörkbrunt. Det är söndag och jag har inget att göra. Igår var jag med Madde på stan, köpte pressenter bla. till Therese som blir stor flicka imorgon :D Grattis på dig!  Denna veckan är det mina två sista dagar på jobbet här i Gårdsten.. Gud vad konstigt det känns ända från den 16:e juni har jag jobbat där. Hela min sommar har jag spenderat med dem. Kommer sakna det även om vi ses så är det ju inte på jobbet. Men men det är tillbaka till verkligheten som gäller, skola, plugg och telefonjobbet som hänger kvar. Lönen kommer på tisdag och jag ska köpa en ny kamera nu så fort jag får tid. Hihi och så blir det nog en hel del shopping (a). Ikväll ska jag träffa Ebba, det blir mysigt har inte sett henne på hela sommaren.. Nu ska jag försöka göra mig i ordning och hitta på något.

Puss!

Tiden den har bara runnit iväg, jag lever mitt liv, det är bara jag nu. Det var inte mitt val men det blev så. Tankarna skenar iväg ibland och minnesbliderna spelas upp som i en film i mitt huvud. Det blir leénden eller tårar. I mitt hjärta finns en plats där du lämnade ditt avtryck det avtrycket finns kvar än idag men det gör inte du.

Kommentarer
Postat av: Sandreeew!

Bra! Köp en kamera och få in mer bilder i bloggen :D

2009-08-23 @ 18:39:37
URL: http://sandrawann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0