Kulturkalaset

Upptäck något nytt 11-16 augusti 2009. Ja nu är kulturkalaset slut och igår var jag och Madde + folk inne på Rix Fm festivalen. Ja hahah på det. Onsdag-lördag kväll har jag jobbat som värd på discot, stått i kön och kollat den. Skrikigt på dem som försöker tränga sig före eller hoppa över staketet. Jag har kollar rökrutan och föst får. Roliga kvällar, lärt känna lite nytt folk igen. Idag var det tillbaka till jobbet här hemma. Måla väggar och golv och ikväll blir det telefonen, hihi. Min lunchrast är strax slut så jag slutar att skriva här men bjuder på en bild eller två från jobbet.





Kommentarer
Postat av: Beea - OM ALLT OCH INGENTING <3

ser roligt ut ;)

2009-09-20 @ 20:34:59
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0