En vecka senare..

Hej!

Nu har jag inte skrivit på jätte länge men har inte haft tid. Har jobbat non stop. I helgen var jag ute med August och Nicole pålua en utav August kompisar. Träffade även Pernilla plus pojkvän där. En trevlig kväll med massa dans. Jag har haft en ganska lugn helg förutom det, träffade Towe och fikade sedan blev det spinning för min del. Träningen har gett resultat! :D Är inte lika nervös inför mönstringen längre.. Fast den är nästa onsadg..  Jag gjorde även ett dyrt impulsköp i söndags, hade sett en fantastiskt fin Björn Borg väska som jag bara ville ha. Dock kostade den 700kr.. Lite mycket pengar tänkte jag men det slutade med att jag köpte den ändå. Haha, ibland är jag dyr i drift. Igår var det första dagen på kulturkalasdiscot och ja massa trevliga människor att jobba med så det blir roligt. Men ja det är svårt att beskriva hur det är där.. Haha ;)  Nu har jag precios duschat och sedan så sk ajg ner till Therese och äta lunch, orkar inte Mc donalds som jag har kuponger till.. Blöööö
Jag är rastlös nu när ajg är ledig från gårdstensjobbet, usch. Tur att jag ska tillbaka på måndag :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0