23:00

I mitt hjärta finns en plats, en tomrum som en gång var fullt. Idag jag har förträngt, försökt att glömma. Men längst in finns det lite kvar. Ett litet minne som bara finns, det vägrar att försvinna. I det minnet finns en tid, en tid jag jag skrattade och var lycklig. Inte så som idag, för i minnet finns även de dåliga dagarna. De dagar då jag inte ville, då jag togs över utav min mörka sida. I det minnet finns du och du sitter där för att du hör i hop med det minnet. Utan dig där blir det fel. Jag vill glömma och aldrig mera minnas men det går inte för i mitt hjärtas tomrum finns en plats som är märkt. Det avtrycket är kvar än idag tack vara dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0