Vet inte riktigt faktiskt

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, skrev massa förut orden bara flöt i hop det blev massa meningar. jag är arg jätte arg över att jag klantig som jag är har tappat min telefon.. Kommer irritera mig över detta länge men ja inget att göra åt. Helgen har väl vart trevlig umgåtts med vänner. Skoj skoj. Imorgon börjar jobbet och denna veckan blir det riktig träning. Från och med nu är det träna regelbundet, jag vet att jag sagt det förr men nu gäller det. Sedan blir det jobba regelbundet också och så kommer pengarna rulla in med jämna mellanrum. När första lönen kommer ska jag betala av några skulder sedan blir det att köpa ny mobil, eller det gör jag nog innan xD

Ja jag vill inte skriva mer nu.

Puwsar/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0