Valborg

Hejsan!

Iadg hade jag en onödig skoldag, men jag Anna och Angelica gick en kort promenad med George sedan skrv vi klart svenska debattartikeln och fick gå hem. Skönt. elller ja de andra hade engelska sedan men det var ju låååååång håltimma tills dess så hahah xD Kom hem duschade och har pratat med folk på  msn. Ikväll blir det att vara med lite gamla kompisar, Sofia som bjöd med mig. Ska bli kul. Får se om jag hinner med att titta på Kortegen innan men jag vet inte. Nu väntar jag på att maten ska bli klar sedan ska jag göra mig i ordning, ta på hela rena kläder xD Imorgon blir det plugga lite tyska, träffa Pernilla och sedan vara med Ebba. Ska provsminka henne så jag vte hur jag ska göra innan hennes bal. Lördagen är fri, skönt! Blir kanske lite träning och lite pluggande. På söndag ska jag jobba, första gången hoppas verkligen att det ska gå bra. Jag är bara lite nervös... Ja det är vad jag har framför mig. Nästa vecka blir det träna mins två gånger och jobba tre gånger. Ska bli så skönt att ha något att sysselsätta mig med! Rensa tankarna få bort alla andra kännslor bara göra saker. Fick nyligen veta att Petra kommer ner till midsommar och min födelsedag. Hihi ska bli skoj, ut och äta med en del av familjen när jag fyller år :)

Trevlig valborg!

Puwsar / H





JÄVLA PUCKO FAN FAN FAN, GAAAAASH ORKAR INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0