Ta det som det kommer.

Efter massa prat, en del tårar och lite tankar på framtiden känns det faktiskt helt okej. Saker och ting förändras vare sig man vill eller inte. jag måste gå igenom allt i mitt huvud verkligen förstå det.. Tillslut går det och jag fattar. Då släpper allt. Det hade vart ett tråkigt liv om allt bara hade vart som det var. Jag vet inte vad som händer eller vart jag står imorgon, om en vecka, till sommaren eller ja. Vet ingenting om framtiden. Vad jag däremot vet är att jag vågar mig in i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sant som du säger. Känner igen mig på de :)



Tiden läker alla sår.^^

2009-04-10 @ 18:43:14
URL: http://hanzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0