Nu måste jag la skriva här lite mer..

Hej!

Nu har lovet börjat och gud vad skönt det är. I fredags var jag i bergsjön hos Sandra och Elinor, Julia och Thereze var också där. Blev mys och massa prat, mest om bebisar, blöjor och ja andra minnen. Jag och Sandra gick ner till affären och köpte godis och chips sedan satte vi oss i soffan och tittade på tv. Men ja det var inget bra på tv så det blev att vi satte på lilla sjöjungfrun, det var längesedan man såg den serien. Sov där och sedan var det upp tidigt och åka hem samtidigt som Sandra skulle iväg och jobba. Var hemma hela dagen igår sedan blev det att åka in till stan och möta Madde, Sofie och Towe. Tog förfan typ två timmar till backaplan! Fitta på kollektivtrafiken!!!!!! Ja till slut kom vi fram till Vingen i torslanda där spelningen var. Vi sitter på bussen och Sofia säger : Vingen är där, vi ska av. Så blir lite små panik och hinna av, vi ville ju inte åka för långt. Sedan lyssnade vi på Retarded bananas som spelade i början sedan fick vi vänta på att Soulstorm skulle spela, de spelade sist. Vi hann med ett och annat i den väntan. Blev bland annat så att jag, Madde och Towe letade pizzeria och när vi hittade en delade vi på en pizza. Mums! Blev till sist hemväg och väl hemma gick jag och la mig direkt. Fick sova i elva timmar, det behövdes! Idag blir det en fika med Towe sedan blir det väl bara att ta det lugnt. Har vart en skojig helg.

Veckans planer ser ut så här.

Imorgon ska jag ta det lugnt, prata med min chef från Gårdstensbostäder och sedan träna. På tisdag ska jag åka till Borås och hälsa på min kära broder. Därifrån åker jag på onsdag sedan till landvetter och Julia för en tjejkväll där, ska blir riktigt skoj! Resten utav veckan är ganska öppen :D Måste la plugga lite har ju manikyrprov direkt eftre lovet..

Ja nu har jag skrivit lite, orkar inte mer nu. Ska göra mig iordning och kanske läsa lite i min bok.

Puwsar / H


Kommentarer
Postat av: A

Aha, så du har tydligen inte planerat att vi ska träffas, vi skiter väl i det då. A

2009-04-05 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0