Min onsdag

Idag var jag i skolan, som vanligt xD Gick hem tidigt eller hem och hem åkte in till stan hamnade på arbetsförmedlingen och lämnade av några CV där. Sedan givk jag runt på stan lite, fixade det sista till Tims present. Köpte en sak jag sett :) Han fyller ju år på fredag, grattis grattis. Satte mig på fröken Ohlsson och åt en sen lunch och läste min bok. Riktigt mysigt! Sedan åkte jag till masthugstorget för en jobbintervju. Den tog två timmar, aningen segt men nu hoppas jag på det bästa. Kom ganska nyligen hem och ska väl inte göra så värst mycket. Är onsdag vilket innebär Greys anathomy! Imorgon börjar jag sent för jag är speciell. Nje men de andra har natur eller svenska gramatikprov.. Jag har gjort provet och läser inte natur, varav sovmorgon. Imorgon ska jag även träna, ska komma in i rutin nu. Har vart lite tjockis på senaste... Mne nu jävlar ska det bli andra bullar!!!!

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0