Fredag 17/4

Hejsan!

Idag har vart en trevlig dag. Vaknade och gick ut på balkongen för att sola, låg där ett tag. Sedan blev det att fixa sig och promenera ner till sjukgymnasten och skolan. Hade bara basgruppsmöte idag, rätt skönt. Åt middag med mamma och sedan åkte jag till skatteverket, får tillbaka ca 2000 på skatten! Lagom till min födelsedag, det tycker vi om. Sedan strosade jag runt lite i stan. Klockan 5 satt jag på möte angående jobbet på kultur kalaset. Åh vad jag längtar verkar jätte roligt! Sedan så tog jag en tripp i trädgårdsföreningen, bara gick och njöt av att solen sken. Kan det bli bättre? Kanske lite.. ;) När jag kom hem var jag ute lite med Jessica, vi pratade och ja gick. Som vanligt helt enkelt. Nu sitter jag här, har just ätit glass och chips, känner mig lite fet men äsch från och med måndag blir det hård träning! Det har jag bestämmt. Imorgon blir det till att träffa Towe och sedan åka till Tuve för att titta på Tim och Johanna när de spelar. Alltså deras band. Hoppas att ni får en trevlig helg.

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0