Annandag påsk

Hejsansvejsan! Sista dagen på lovet, känns rätt så bra men ändå inte. Inte många veckor kvar till sommarlovet nu, men fortfarande en del att göra i skolan. Blit till att hålla igång lite och sedan bara jippie det är slut. Idag blir en slappar dag, klanse träffa någon lite senare, men får se. Har pluggat lite till mitt manikyrprov som är på onsdag. Det är en del svåra grejer som vi ska kunna.. Funderar på att skriva mina förklaringar till friatextila metoder. Det ska vara klart vecka 22 så är lite bråttom. Hm hm..s edan måste jag hinna göra sista matten och ja det är nog det jag har kvar. Lovet har vart skoj umgåtts med en hel del kompisar men hann även med familjen också. I går vaknade jag med ungefär 8 myggbett usch vad det kliar.. Nu ska jag iaf plugga lite, fixa ihop lite mat och bara njuta av ledigheten.

Puwsar / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD HAR VI I TEXTIL LÄXA ? :O OCH VADÅ MATTE ??? är det läxor :S ? VAD HAR JA MISSAT ???!?!?!?!?!??!?!

2009-04-13 @ 18:18:15
Postat av: Thereze

det var från mej btw !!! xD

2009-04-13 @ 18:18:58
URL: http://thessiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0