Torsdag..

Nu sitter jag hemma med en te kopp och ett täcke. Det är fruktansvärt kallt eller så är det brar jag. Men igår var en itressant dag, hantverksteknik på morgonen så jag sminkade Anna. Hon blev la halv bra xD Förlåt (a) Sedan sminkade hon mig. Träffade Ebba på stan ett tag, kul kul :) Hon sa att jag snart kommer klä mig estet!? jag vet inte riktigt hur det är men hon sa att hon skulle säga till när jag klädde mig så :D hihi^^ Idag har jag tänkt och hm.. jag saknar faktiskt. Trivs i skolan allt är bra helt riktigt fiiit! Ändå så får jag sakna er, Polhem. Men att gå på Angered är något jag inte ångrar utan något jag är riktigt glad att jag gör!!!
Torsdag idag det betyder att det snart är helg :D
PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0