Tisdag.

Ida var jag med Madde :) Det var riktigt skoj, vi fikade och fönster shoppade.. Vi ska bli rika hur vet vi dock inte än, det är steg 2 ;) Nu har jag fixat med skolan, läser INTE matte, engelska eller estet. Det är skönt. Istället så ska jag jöpa gymkort och börja träna, ska bli snygg :D Jag sitter här fast än att jag borde göra min Broschyr som är min läxa. men som vanligt är jag inte pepp på skolan.. Imorgon börjar tyskakursen steg 4, får se hur det känns :S Ida på lounchrasten hoppade jag förbi Sofias praktikplats och tittade på när hon tittade på vad dom som jobbade gjorde. Sedam var jag med när hon åt lunch :D Känns som en lugn och skön vecka,längtar dock till nästa. Då blire gym och träning plus riktiga projektet :D Pussar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0