Söndag.

Idag har jag vaknat och haft en väldigt lång släckt konversation med mamma, lite skoj. Men igår var en mysig dag. Tjejkvällen blev lyckad hos Johanna, jag hade iaf trevligt :) TACK! Vi tittade på film, bakade och åt godis. Sedan blev det ansiktsmasker och maikyr. Alla blev vi jätte fina. På vägen hem sedan satte sig ett äckligt fyllo bredvid mig, han pratade och pratade. Jag orkade verkligen inte med honom ville bara sova. Men jag fick stå ut. Han bablade på om casion och massa sedan ville han gifta bort mig med hans son, inte lika skoj. När jag väl klev av vagnen i angered så ropade tre riktigt äckliga killar efter mig, feta och bara usch. Jag gick snabbt på bussen. Sov inte alls bra i natt.. Nu ska jag snart äta sedan iväg till Sandra och titta film.
Jag vill att mitt förtidiga nyårslöfte ska gå i uppfyllelse eller vad det heter ;)

Pussar på er <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Sara kul att se att du börjat bloga det är kul att läsa din blogg börja läsa min med (A) puss på dig

2008-09-14 @ 19:51:54
URL: http://preppygirl69.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fet och äcklig.

2008-09-15 @ 15:24:03
Postat av: Anonym

Du är fet och äcklig.

2008-09-15 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0