Smink!

Idag hade vi hanterksteknik första lektionen, vi fick en genomgång om hur man sminkar läpparna. Sedan så blev vi indelade två och två för vi skulle lägga en hel makeup. Från korrigering, foundation, puder, kajal, ögonskugga, mascara, ögonbrynen, läpparna och sist rouge. Jag sminkade Kristina från klassen och det gick bra tyckte jag iaf och lärarna verkade nöjda :) Hihi! Helgen var mys från fredag till söndag xD Igår var jag och tittade på när Retarded bananas spelade. På vägen dit råkade jag ge Tim en rak höger, förlåt! Men jag slåss inte så det hände ju aldrig ;) På torsdag blird det skatås och en jävla lång prommenad.. Men på fredag är jag ledig!!!! Då har jag tänkt ta en tripp ut till Lindholmen och Polhem :) Säga hej till alla och bara vara ^^ Nu har jag kramp i magen och ska göra något annat men vi hörs.

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0