Prommenad i Skatås.



Idag var det idrottsdag i skolan, vi skulle prommenera i Skatås. På morgonen mötte jag Bea och vi sattea oss på 5:an m ot torp :) När alla kommit så var vi väl si så där 20 tjejer utav 60, hahahahahah xD När vi skulle gå så ville Olivia första gå 8 km men sedan så sa Charlotte att B klassen bara skulle gå 5 km så då gick även Oliva med på att gå 5 km.. men det slutade med att vi gick 5 km och Olivias grupp gick 2,5 km heheh... Men det var ändå mysigt att gå, rört lite på fläsket.. Sedan var jag och Bea på ÖB för att köpa en kattlåda till Sandra, men vi köpte glass istället^^ Sedab så mötte jag Ebba och vi åt glass och sedan på Mc donalds. När vi gick in på Paporika så mötte vi Nicklas och han följde med mig och Ebba hem till henne, där snökade vi runt ett tag :) Skoj skoj^^ Nu sitter jag då här och har börjat helgen för jag har studiedag imorgon :) NAJS! Imorgon kommer Sandra hit och vi ska laga mat och sedan dra till Bea för jag ska surfa xD men nus ka jag läsa i min bok som är so himla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss på er gums och gubbs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0