Ny vecka och helgen

Jaha då var helgen över och en ny vecka har börjat. Jag tänker inte skriva mycket ida hinner inte det, jag är extremt trött och ska lägga mig i ett varmt bad :) Helgen var lugn, i fredags var jag först på stan en stund sedan åkte jag och Sandra hem till Bea. Det var mys! I lördags träffade jag Madde och sedan var jag hos Sandra och kollade på den nya söta kattunge som är en HAN xD Sedan drog jag till bräcke, hem till Robert där Tim var, vi kollade film fast jag sov :O Tycker om att sova <3 Söndagen var lugn pluggade lite, träffade Towe och var sedan med Tim. En rolig helg. Nästa helg är det 40 års kalas hahah skoj skoj, inte jag som blir gammal :) Men ja ha en fantastisk vecka!

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0