Måndag

Jaha en ny vecka nu. Första sminklektionen ida, det gick helt okej, skoj var det iaf :) jag har varit så jävla trött så sängen är efterlängtad ikväll!! Jag har förstått att jag faktiskt inte glömmt :D Åh vad glad jag faktiskt är! Sitter hemma och lyssnar på "Vengaboys- Ibiza" xD hahah Happy face :) Jag mår bra riktigt jävla bra även om jag är tjock fet smal eller vad som räknas så är det fint! Jag hatar faktiskt min kropp men jag lever med den så hahahahahahahahahahahahahhahahahaha! Jag är ducktig men inte länge till tror jag eller snarare vet jag ;) Det är ju JAG x) Imorgon är det skolfoto och åh vad det ska bli hahah inte skoj men visst det ska göras.. Nu ska jag plugga och vara duktig hörs mera i veckan!
Ha det bäst PUSS!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0