jag vill!!!!!!!!!!

Jag kan inte sluta det bara går inte... Åh (a) Men men idag åkte jag, Thereze och Sandra hem till Sandra. Vi käkade mackor och tittade på tv. Det var riktigt mysigt, vi satt och kurade i soffan. Skolan idag var som vanligt, kulig. Skolfoto idag också alla satt vis skåpen med varsin fickspegel och sminkade sig xD Och neh jag gillade inte bliden, men det ät ju tradition att hata sittt skolfoto så ja :D Denna vecka ska bli bra längtar till helgen!!! Jag vill jag vill!!! NU tänker jag nörja gå i kyrkan ibland, atmosfären där gör en lugn.. En harmoni sprider sig genom kroppen. Sotter och lyssnar på psalmer och nynnar med xD

Jag vill bli riktigt jävla kär bara känna massa massa bra!!! Och sedan tänker jag skriva att jag mår bra mår helt prima alltså riktigt fiiiiiiiiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0