dagens

Idag vaknade jag hos Tim, smög ut när han sov mötte Sofie på bussen till stan :) Det var skoj ett tag sedan jag såg henne. Sedan var det skolan och som vanligt på torsdag morgon en försäljning ich service lektion. jag och bea var duktiga gjorde klart läxan på lektionen. sedav var det gympa med en halvt förvirrad idrottslärare som bara pratade en massa. sedan var bamba öppen och vi givk åh åt :) Svensk läraren kom inte så vi fick gå hem kl ett :D jippie.. Och nu sitter jag här och segar, min broschyr är klar och aah. men det är fredag imorgon :D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: S

Heej gumman :D Visste inte att du också har blogg :D

Ser iframemot uppdatering !

/Barndomsvännen <3

2008-09-10 @ 20:21:02
URL: http://akalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0