Underbara helg!

Denna helgen har fan varit helt jävla fantastisk! Tjejkväll hos Sandra med killar också :D HAhahah. Sminka på skolans öppethus på lördagen, sedan blidde det hem och äta med Angelica. Framåt kvällen drog vi oss till Rickard, det var najs^^ Vi var hemma igen kl sju på söndag morgon och sov i 5 timmar. När vi då vaknade kl ett åt vi frukost och sedan pluggade vi. Och igår då så började jag jobba igen, nytt ställe dock fsat gör samma sak :) Inte sovit mycket och det gör att jag minns min sömnlösa period, fast jag ska ju komma till någon tanta som ska hjälpa mig att acceptera mig själv som den jag är. Måste la typ jobba på självkännslan och självrespekten xD höhö. Kankse kan vara bra.. Mat mat mat tänker mycket på det när jag inte äter fast under en måltid äter jag bara är oftast hungrig då. Fast helt utan anledning äter jag mindre nu skata men säkert minskar det lite, ojoj :D Men ska inte sluta illa, jag lovar! Nu är jag helt övertrött och har faktiskt skola till tjugo över fyra imorgon :O sedan blir det stan med Sessan för att tatataaaaa PLUGGA :D
God natt på er sööötnosar! Puss Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0