Senaste helgen :)

Hejsan, nu är det måndag igen xD JAg har såå mycket att göra på dagarna att jag glömmer av min blogg och tyvärr kommer jag nog inte bli bättre :( Helgen har varit riktigt öh.. kul, konstig och tråkig. Fredagen spenderade jag på stan med Angelica, Sofia och Lasse. Vi dampade runt så som förr :) Sedan åkte jag och Angelica till mig och sov! Dagen efter strosade vi runt i angered innan det blev iväg till surte och fest :D Dansade nästan hela kvällen med Sandra, dansa, dansa,daaansa, DAAAAANSAAAAAA!!!! <3 Riktigt skoj, även om det gick vilt till ;) Söndagen var som alla söndagra dagen efter fest, seeeg. Men träffade Thereze på stan, vi pratade och det var mys. Idag var det skolan och sedan var jag faktiskt duktig att plugga :) Denna vecka kommer bli lite tuff, så jag längtar till helgen då blire mys med mina flickor <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0