Förlåt att jag aldrig skriver :)

Nu har lovet gått det har varit händelserikt.. Fester kompisar fester igen och tagit det lugnt. En del har jag saknat men er fick jag träffa nu när skolan började. I söndags blev det sjukhuset för mig och igår kom jag hem. Guuud vad sega de är där. Usch det var inte roligt någonstans, jag missade till och med reprisen av desperate housvives xD Fast nu har jag nyss titatt på veckans avsnitt, jag måste skaffa alla sesonger på dvd :) Och så vill jag ju ha sex and the city boxen plus filmen. Gudd jag vill bara ha en massa, fast jag kommer la tjäna lite pengar nu. Fick jobbet idag! :D Men nu blir det mer tv så natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0