Torsdag.

Okej, jag har kommit på att förut så brydde jag mig faktiskt om mitt utseende. NU är det som om jag skiter i det. Men jag är ju inte nöjd så kan vara därför. Mne  till jul nu ska jag färga och fixa en frisyr till mitt slitna hår. Sedan blire träning som gäller. Då jävlar ni ;) Idag har det varit en mysig dag, hade en halv idrottslekton sedan åt vi lunch i skolan. Efter det drog Sandra hem och s¨gjorde Sessan också fast jag åkte med Elinor hem. Vi eller hon bakade kladdkaka, mumsigt! Vid 5 så var jag och Sandra i björkekärr för att kolla på en lägenhet. Och gissa vad, jo den lägenheten var sååååå fiiin!!! Nu är jag nervös för Sandra gummans skull, hoppas så att hon får den!!!!!! HOPPAS!!!! Just nu sitter jag vid msn och pratar med en barndoms vän som jag faktiskt inte pratar med så ofta :) Hennes blogg kan ni också läsa :www.akalillamy.blogg.se
Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs nog på lördag tror jag för imorgon är jag upptagen ;) höhö

Pussar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0