Min dag.

Måndag idag då, helgen har varit rätt lugn vilket har varit riktigt skönt! men idag har b ara varit helt kaotiskt xD Träffade Pernilla över en fika det var kul, vi pratade och koollade lite i affärer. Sedan blev det till att träffa Angelica och Sofia, fick min julklapp. Får se vad det är på julafton, guuud vad nyfiken jag är! Efter det blev det köpa julklappar och träffa Thereze, Joel och Sandos för ytterligare en fika. Myspys igen :) Jag är rätt stolt har lyckats hitta alla julklappar idag också :D Nu sitter jag här trött som ett jävla as. imorgon kommer Petra och vi ska på stan ett tag sedan ska jag träffa Madde också, det var läääääängesedan. Nu ska jag nog sova skriver mer i veckan. God jul på er!

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0