Lite uppdatering.. <3

Igår ställde jag klockan på kvart i åtta men jag gick inte upp fören kvart i nio idag, riktigt mys att få ligga kvar i sängen. Synd att man låg ensam bara :( Men min helg har varit riktigt mys, var med mina tjejer och sedan bara tagit det lugnt. I söndags blev det pepparkaksbak så nu lever jag på pepparkakor xD Hööööööhö.Vänner kan man inte ha för många av :D Nu sitter jag i skolan och ska snart åka hem med Sandra sedan sk vi tillbaka till skolan för sista lektionen :) Skönt att ha nära till skolan!!!!






När ensamheten har varat tillräckligt länge börjar man tänka på om den någonsin kommer gå över eller kommmer den finnas i all evighet..? Fan fan i våras hade jag lite flyt och jag log. Men nu är flytet borta fast leéndet på mina läppar finns kvar och det är äkta. Vänskapen fyller upp nästan alla tomrum men det finns ett som förblir tomt. Kommer det alltid vara tomt? Kan jag inte få fylla det bara för en stund iaf?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0