Julafton!!!

God jul på er! Jaha idag har varit så som alla julaftna innan, mat kl 2, kalle aka kl 3 och efter det julklappar :) det blev en lyckad ju i år, fick det jag önskade mig.
 Jag fick då:
  • Viva la diva ögonskuggspalett 48 ögonskuggor :D
  • Massa smink tillbehör och lite smink
  • Manikyr grejer typ och nagelack
  • Emma mias dotter- bok
  • En pyjamas
  • Pengar
  • Halsband
  • Marilyn Moonroe glas av Angelica och Sofia :)

Ja nu ska jag snart äta julgröt med familjen, det är kul att vara med alla. Familjen är bra! <3 Nu när jag sitter här hör jag hur mamma håller på i köket och min syster och bror sitter framför tv:n och pratar. Imorgon blir det julbio som vanligt, komme inte ihåg vilken film vi ska se men det kan jag skriva om imorgon.
Kommer bilder på julklapparna också eller iaf några.

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0