Fredag!

Jippiee äntligen fredag! Och jag tycker att jag börjar bli duktig på att skriva här i min blogg :D Nu är det bara en vecka kvar innan lovet börjar och gissa om jag längtar :) Min dag idag har då varit aningen seg, inte riktigt något att skriva om. Sandra har flyttat in hos Elinor nu iaf fast hennes katter bor kvar i hennes gamla lägenhet. Jag har inga direkta planer för helgen, kanske ska träffa Sofia för att köpa Angelicas julklapp och så kanske jag kan träffa Madde coh lämna hennes kläder :) Sedan borde jag nog plugga lite matte^^ Men nu tänker inte jag tråka här mer utan vi hörs. Sorry Sessan gumman att jag inte kunde komma idag.. :( Men vi ses <3

Puss på er! / H

Kommentarer
Postat av: Thereze

Ingen faaawraaa beejjbuuu ;D

2008-12-14 @ 16:15:52
URL: http://Thessiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0