Det kommer gå åt helvete igen...

Ja nu sitter jag här igen, ska strax träffa Sessan gumman. Myspys på det! hade ett matteprov idag och helvete det gick dåligt! Igår tittade jag ju på titanic med Sandra och Elinor, faan vad bra den är. Blev la en och annan tår (a) Men nu sitter jag och tänker och hatar mina känslor för fan det är ju på riktigt. Jobbigt när det liksom existerar :(  Sedan så inser jag att det är 2 årsedan nu snart fatta 2 årsedan. Innan dess ahde jag aldrig en tanke på att göra någor sådant. men sedan kom dagen, det är faktiskt julafton som är årsdagen men men. jag satte fingrarna i halsen och bara lät allt komma ut. Det blev min drog. Tomhetskännslan var så underbar. Nu var det faktiskt ett tag sedan jag gjorde så men jag har en ond känsla som säger att jag kommer falla tillbaka.. Jag vill inte, vill inte hamna i det träsket igen. Om jag gör det så kommer jag inte orka ta mig ur då får det vara. det är inte kul men fan! Julen är den tid på året jag hatar allra mest, det är bara mat överallt. Mina onda andrar tar över..

Kommentarer
Postat av: Sandruuaa !

Det får inte gå åt helvete Sara , Du har en underbar kropp, och den behöver maten för att se lika fantastisk ut!!! Finns här you know that sweetheart<3

2008-12-17 @ 16:00:21
Postat av: Littel miss rainbow

Hjärtat mitt jag tror på dig och finns här hela tiden :) det är bara att ringa om det är något vilken tid på dygnet du vill...Saknar dig otroligt mycket...Din Bebba

2008-12-17 @ 21:23:00
Postat av: Shermin

Sara gumman, din kropp är helt fantastisk likaså du. Du får inte tro något annat gumman, om du inte är nöjd med din kropp (vilket du borde vara) så ät det du vill och gymma istället. Det är så de flesta gör och det funkar, jag kan gymma med dig :)

2008-12-21 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0