De senaste dagarna.

Hejsan det var ett tag sedan. Men jag har inte haft tillfälle att skriva. I torsdags var jag iaf på bio med familjen vi såg  "the duchess" den var  faktiskt bra. Inte bäst men bra. Sedan har jag varit  hos Tim och typ degat xD I går var jag på bio med hans familj, vi såg "austrailia" och den var alldeles för lång. Sedan var vi ute och åt, och mat är alltid gott :D Åkte tillbaka till Tim sedan och spelade wii xD Fan det var lite skoj. Idag var det då fika hos Aina och Helmut, blev som vanligt massa prat. Nu har jag nyss ätit och sitter här, ska strax hoppa in i duschen. Sedan så blir det av till Therese och imorgon blir det bio igen, fast med Sandra :) Hiih^^  Har saknat mina flickor men nu är de hemma igen! <3

Kommentarer
Postat av: Thereze

FÖRLÅNG ? DUU DEN VAR SJUKT JÄVLA BRA SARA ;D såg den idag på min dejt :D

2008-12-28 @ 23:32:19
URL: http://thessiie.devote.se
Postat av: Sessaaaan

:( jaha e inte jag din flicka ? ja e ju inte hemma :$

2008-12-28 @ 23:33:16
URL: http://thessiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0