Bye bye Sandra! :(

Igår kväll drog jag till Sandra och vi satt och kollade på tv. Blev kanalkampen 2 och lite andra udda filmer xD hennes katter var enormt kel sjuka och tiqhuila satt och snuttade på mina händer hela tiden xD När jag skulle sova fick jag fan lägga mig under täcket för att komma undan :O Vi blev hungriga och skulle göra pasta, men hon hade ingenting till, inte ens salt! Jag gick över till grannen och skulle låna liiite men fick typ en deciliter xD  Det var en mysig kväll <3 Idag åkte vi till Elinors lägenhget och fixade en matlåda till Sandra och hämtade hennes väska. Sedan blev det in mot centralen. Nu har hon åkt och jagf är hemma igen. Det är lördag och vi får se vad kvällen har att bjuda på :)

Puwsar / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0